نکاتی در مورد آموزش UI و UX
حتی بهترین ایده ها نمی توانند موفقیت را تضمین کنند. مهم نیست که چقدر نسبت به یک مفهوم جدید اطمینان دارید ، تنها راه ایجاد یک محصول خوب ، دریافت بازخورد واقعی و ساختن آن است. به همین دلیل است که ساخت نمونه اولیه و ادامه آزمایش باید صرف نظر از محدوده پروژه شما ضروری باشد. این یکی از پایه های کل چرخه است. در ابتدا ممکن است ترسناک به نظر برسد ، اما وقتی وارد این فرایند می شوید ، به زودی متوجه می شوید که چقدر بصری است و با احتیاط می توانید در دراز مدت منابع خود را مهمترین اصول و مبانی طراحی ui با فتوشاپ که هر طراحی باید بداند ذخیره کرده و راه اندازی خود را تا حد ممکن روان کنید. در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند حداکثر استفاده را از نظرات کاربران خود ببرید. حقوق طراح UI uxor 1. آزمایش را زود شروع کنید اگر منتظر کامل شدن محصول خود باشید ، بینش های ارزشمندی را از دست می دهید. البته ، شما نمی توانید دقیقاً از روزی که به یک ایده مناسب برخورد می کنید ، آزمایش کاربران را شروع کنید ، اما تا زمانی که آماده راه اندازی نیستید ، نباید خودداری کنید. اگرچه نمی توانید همه جزئیات را پوشش دهید ، اما با جمع آوری بینش اولیه می توانید مشکلات را حل کرده و مشکلات را از ابتدا برطرف کنید. همیشه به خاطر داشته باشید که شما برای خود طراحی نمی کنید ، بنابراین کاربران باید به شما کمک کنند تا مشکلات را قبل از رفع آنها طولانی کنید. نمونه بهترین منابع و سایت های UI و uxor برای ایده و الهام گرفتن از آن ها تا زمانی که از آنچه نمونه اولیه شما می تواند در هر مرحله انجام دهد آگاه باشید ، هرگونه شکست درسی برای بهبود نسخه بعدی خواهد بود. همچنین در دراز مدت آن را ارزان تر می کند و در تعمیرات شما پس از راه اندازی صرفه جویی می کند و برطرف شدن آن بیشتر طول می کشد. به طور معمول ، می توانید مراحل خود را به گونه ای تقسیم کنید که به شما در تعیین انتظارات کمک کند: five نمونه از مهارت های مهم برای ui uxor که هر طراحی باید بداند Frames and Drawings حداقل اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانند به سادگی تنظیمات یک صفحه ای باشند. آنها با تصویر کلی شما را چندان دور نخواهند کرد ، اما می توانند انتظارات اساسی از کاربران ، نحوه درک ایده و مراحل بعدی آنها ایجاد کنند. نمونه اولیه پایین تا متوسط - با استفاده از این موارد می توانید از ابتدا به جمع آوری بینش های اولیه در مورد تعامل رابط کاربری ، راههای پیشرفت کاربران در صورت درک محتوا ، چیزهای مزاحم و غیره بپردازید. این مرحله به شما کمک می کند بعداً یک پایه قوی ایجاد کنید. چگونه ui uxor کار شویم؟ ui ux کار با تجربه و خلاق نمونه اولیه وفاداری بالا - اگرچه از نظر فنی یک محصول کامل نیست ، اما در این مرحله می توانید همه مشکلات کاربران و راههای ارتباط آنها با اکثر عناصر را درک کنید. اکنون باید بدانید که آیا آماده ادامه ساخت محصول نهایی هستید و آیا قادر به حل مشکلی بوده اید که برای پاسخگویی به آن مراجعه کرده اید. اگر وقت ندارید کل مراحل را طی کنید یا ساخت نمونه اولیه با کیفیت بالا با همه فعل و انفعالات بسیار وقت گیر است ، می توانید به جای آن یک نمونه اولیه با عناصر کد کاملاً تعاملی بسازید. عناصر کد رابط که مستقیماً از کتابخانه های توسعه دهنده شما می آیند می توانند به شما در سرعت بخشیدن به روند طراحی ten بار کمک کنند. 2. وظایف خود را ترسیم کنید هر جلسه آزمون باید هدف مشخصی داشته باشد. البته ، شما به دنبال همه بینش هایی هستید که می توانید به دست آورید ، اما باید برنامه ای داشته باشید که بتواند به شما کمک کند تا م effectiveثر باشد و تا آنجا که ممکن است بسیاری از مسائل را حل کنید. یکی از رایج ترین اشتباهات هنگام دادن وظایف به کاربران آزمایشی ، افزونه ای است که بسیار وسیع است و دارای سوالات مبهم زیادی است که می تواند پاسخ های زیادی از جمله "اشکالی ندارد ، حدس می زنم" برای شما باقی بگذارد. تلاش کنید تا در مورد تجربیات خاص از طریق مراحل عملی که به سادگی می توان آنها را ردیابی کرد و بینش هایی از آنها جمع آوری کرد ، پاسخی دریافت کرد. به جای موضوعات بیهوده مانند "آیا همه چیز کار می کند" (هشدار اسپویلر: این نیست ، این یک نمونه اولیه است) ، سراغ چیزی بروید که مراحل روشن زیر را در اختیار شما قرار دهد. ابتدا ، هر جلسه را بر اساس جنبه های محصولی که می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب کنید محدود کنید و آنها را بر اساس اولویت مرتب کنید. سپس باید به منتقدان خود توضیح دهید که از آنها چه انتظاری دارند ، به عنوان مثال ، "از طریق رابط کاربری بروید و گزینه ویرایش ویدیو را بیابید" یا "رفتن به صفحه پرداخت". همه اینها نیز باید به عنوان یک فرایند مطلوب گام به گام و یا در زمان مورد نیاز ، اهداف قابل دستیابی داشته باشند ، اما کاربران برای موفقیت در آزمون نیازی به دریافت اطلاعات ندارند. مهم است که به یاد داشته باشید که قابلیت استفاده کلید آزمایش اولیه است ، بنابراین در طراحی و هرگونه اطلاعات اضافی که ممکن است از دیدگاه شما گرفته شده و کاربران را در این مرحله غرق کند ، زیاده روی نکنید. برای واضح ، ساده و قابل اعتماد بودن آزمایش ، سعی کنید حداکثر تعامل را در نمونه اولیه انجام دهید ، بدون اینکه بیش از حد آن را نگه دارید و توضیح دهید