آیا به یک اجاق گاز جدید نیاز دارید؟ برای دانستن همه چیزهایی که در مورد خرید اجاق گاز برای خانه خود باید بدانید، ادامه مطلب را بخوانید.

اجاق گازها با همه طعم ها عرضه می شوند

اجاق گاز - یا همان طور که به آن می گویند - یکی از مفیدترین وسایل در خانه شما است. محدوده امروزی معمولاً چندین عملکرد را در یک واحد انجام می دهد. اجاق گاز شما می‌تواند یک دستگاه ایستاده با کناره‌های تمام‌شده، یک مدل کشویی که در قسمتی بین کابینت‌ها قرار می‌گیرد، یا دستگاهی که در یک دیوار یا کانتر تعبیه شده است.

چه یک اجاق گاز نصب شده در بالای میز و یک اجاق گاز دیواری بخرید یا محبوب ترین ترکیب اجاق گاز و اجاق گاز را بخرید، خرید چنین وسیله اصلی نیاز به چند ملاحظه برای درست شدن دارد.

http://iranbut.loxblog.com/post/52

اندازه گیری برای اندازه

بیایید بر روی دستگاه ترکیبی تمرکز کنیم، که نگران تناسب مناسب است. به همین دلیل است که قبل از خرید یک دستگاه جدید برای تعویض، باید مطمئن شوید که دستگاه قدیمی خود را به درستی اندازه گیری کنید. اگر در حال بازسازی هستید، از پیمانکار خود بخواهید اندازه گیری های خاصی را برای مکان اجاق گاز به شما بدهد.

AJ Madison Appliances بیان می‌کند که بیشتر محدوده‌ها حدود 30 اینچ عرض دارند، معمولاً بیش از 28 اینچ عمق و حدود 48 اینچ ارتفاع دارند. اما این اجاق گاز شما است که ما در مورد آن صحبت می کنیم، بنابراین نیازهای شما بیش از همه مهم است.

هنگام اندازه‌گیری فضای آشپزخانه، مهم است که موارد زیر را در نظر داشته باشید:

فضایی برای دوشاخه در پشت

فضایی برای باز شدن در

فضای اطراف دستگاه (فاصله از سایر وسایل و کابینت هایی که ممکن است در نزدیکی باشند)

ارتفاع دستگاه

عمق محل دستگاه